biotan logo
  • OM BIOTAN
  • KUNDEREFERANSER
  • KONTAKT OSS
  • FAQ
BESTILL HER

Stemmer informasjonen som vi fant
på ditt telefonnummer?

 

Postbil ikon Trygg og rask levering (3-5 virkedager) til hele Norge, levert direkte til din postkasse via Bring.

Straks ferdig!

Postbil ikon Trygg og rask levering (3-5 virkedager) til hele Norge, levert direkte til din postkasse via Bring.

Takk for din bestilling!

En ordrebekreftelse blir straks sendt til din e-post. Du kan forvente å motta pakken din innen 3-5 virkedager. Kontakt kundeservice dersom du har spørsmål.

Bestillingsvilkår for BIOTAN

Biotan Betakaroten selges som abonnement uten bindingstid. Introduksjonstilbudet for 1 måned gjelder din første prøvepakke, kun èn gang per husstand. Første leveransen (30 dagers forbruk) betaler du kun 199kr (gratis frakt).  Etter en måned vil du få ny pakke med 2 måneders forbruk. Videre forsendelser koster totalt kr 647 ink. porto for 60 dagers forbruk (kun kr 323,50 per mnd), og sendes automatisk hver 2 måned.

Du kan justere leveranseintervallene eller avbryte når som helst ved å kontakte vår kundeservice.


Ingen bindingstid

Ved godkjennelse av vilkårene på denne siden aksepterer du inngåelse av et bindingsfritt abonnement, hvor det gis 14 dagers angrerett på inngåelsen av avtalen og eventuelle produkter mottatt i dette tidsrommet.


Bestilling og levering

Du vil motta din første forsendelse av BIOTAN (ink. produktinformasjon) ca. 5-10 dager etter at vi har mottatt bestillingen din. Pakken med faktura leveres hjem på din dør.
NB! Du må bekrefte at du er over 18 år for å kunne bestille på nett. Ordre fra personer under 18 år regnes ikke som gyldige og vil ikke bli ekspedert


Betaling

Betaling skal skje senest innen fristen som angis på fakturaen; for tiden 14 dager. Unnlater du å betale fakturaen, mottar du betalingspåminnelse/inkassovarsel med et purregebyr på 35kr Unnlater du å betale denne, oversendes kravet til inkasso. Renter og gebyrer vil bli tillagt i henhold til øverste lovpålagte satser. Aragorn Finans AS følger opp alle våre betalinger.


Avslutning av abonnement

Avslutning av ditt abonnement gjøres enkelt ved å sende e-post, chat eller ringe vår hyggelige kundeservice. På din siste faktura står frist for avbestilling. Husk at abonnementet har ingen bindingstid! Ved oppsigelse trer denne i kraft umiddelbart. Dog er din neste leveranse allerede sendt ut før din oppsigelse er mottatt, er det dessverre ingen returrett på denne, og må derfor betales i sin helhet. Ordinærpakker som returneres blir ikke kreditert.


Reklamasjoner

Vi har svært høy kvalitetssikring på våre produkter. Skulle det likevel være mangler, må det meldes fra til kundeservice (se under for kontaktinformasjon). Reklamasjonsretten er begrenset til varens holdbarhetsdato som angitt på emballasjen forutsatt at riktig lagring er fulgt og maksimalt to måneder fra forholdet det reklameres på ble oppdaget. Ved godkjent reklamasjon dekker Biovita AS portoen, og tilbakebetaling skal skje innen 14 dager.


Angrerett

Angrerett har du på første pakken i abonnementet. Angreretten gjelder i 14 dager fra mottatt pakke, og forutsetter at forsendelsen leveres intakt i original emballasje. Kosttilskudd er ikke omfattet av angreretten. Derfor gjelder kun angrerett ved ubrutt forsegling. Kunden må selv dekke porto, og sendes fra nærmeste postkontor til returadresse (oppgitt på tilsendt faktura). Link til angrerettskjema finner kunden i ordrebekreftelsen, som blir sendt per e-post, etter kjøp er foretatt.


Kundens hevingsrett

Heving ved forsinkelse forutsetter etter en endring i forbrukerkjøpsloven § 23 i 2014 at kunde fastsetter en rimelig tilleggsfrist, og det er først når denne oversittes at hevingsrett oppstår. Unntak fra dette gjelder der:

  • selgeren har nektet å levere varene
  • hvis levering innen avtalt tid er avgjørende for inngåelsen av avtalen, eller
  • hvis forbrukeren før inngåelsen av avtalen har underrettet selgeren om at levering innen eller på et bestemt tidspunkt er avgjørende.

Hvis unntakene kommer til anvendelse kan kunde heve umiddelbart når det viser seg at varen er forsinket.


TIlbakebetaling

Tilbakebetaling av kjøpesummen og frakten til kunden skal skje innen 14 dager fra melding om angring er mottatt, forutsatt at varen er sendt tilbake og kunden kan dokumentere dette. Om foretaket ikke har mottatt varen, kan man vente med tilbakebetaling til varen er mottatt for å kontrollere verdireduksjonen. Om ikke annet er avtalt, skal man bruke samme betalingsmåte til tilbakebetaling som kjøpet ble gjort med. Foretaket kan ikke kreve gebyr for tilbakebetalingen. Kunden skal betale returfrakt, forutsatt at dette er opplyst i betalingsbetingelsene. Har kunden bedt om ekspressfrakt på leveringen, skal mellomlegget betales av kunden.


Kundeservice:

E-post: [email protected]

Besvares innen 48 timer

Kundetelefon 577 21 555 (man - fre 09:00 ­ 16:00)

Etter bestilling vil du kunne motta nyheter og tilbud fra Biovita AS og våre partnere. Vi gir ikke din informasjon videre til noen tredjepart.

Vi ønsker deg en riktig god dag!