En ordrebekreftelse blir straks sendt til din e-post. Du kan forvente å motta pakken din innen 3-5 virkedager. Kontakt kundeservice dersom du har spørsmål.
Bestillingsvilkår for BIOTAN
Biotan Betakaroten selges som abonnement uten bindingstid. Introduksjonstilbudet for 60 dagers forbruk gjelder din første prøvepakke, kun èn gang per husstand. Første leveransen (60 dagers forbruk) betaler du kun 199,50kr (gratis frakt). Videre forsendelser koster totalt 399,- ink. porto for 60 dagers forbruk (kun 199,50kr per mnd), og sendes automatisk hver 2 måned.
Du kan justere leveranseintervallene eller avbryte når som helst ved å kontakte vår kundeservice.
Ingen bindingstid
Ved godkjennelse av vilkårene på denne siden aksepterer du inngåelse av et bindingsfritt abonnement, hvor det gis 14 dagers angrerett på inngåelsen av avtalen og eventuelle produkter mottatt i dette tidsrommet.
Bestilling og levering
Du vil motta din første forsendelse av BIOTAN (ink. produktinformasjon) ca. 5-10 dager etter at vi har mottatt bestillingen din. Pakken med faktura leveres hjem på din dør.
NB! Du må bekrefte at du er over 18 år for å kunne bestille på nett. Ordre fra personer under 18 år regnes ikke som gyldige og vil ikke bli ekspedert
Betaling
Betaling skal skje senest innen fristen som angis på fakturaen; for tiden 14 dager. Unnlater du å betale fakturaen, mottar du betalingspåminnelse/inkassovarsel med et purregebyr på 35kr Unnlater du å betale denne, oversendes kravet til inkasso. Renter og gebyrer vil bli tillagt i henhold til øverste lovpålagte satser. Aragorn Finans AS følger opp alle våre betalinger.
Avslutning av abonnement
Avslutning av ditt abonnement gjøres enkelt ved å sende e-post, chat eller ringe vår hyggelige kundeservice. På din siste faktura står frist for avbestilling. Husk at abonnementet har ingen bindingstid! Ved oppsigelse trer denne i kraft umiddelbart. Dog er din neste leveranse allerede sendt ut før din oppsigelse er mottatt, er det dessverre ingen returrett på denne, og må derfor betales i sin helhet. Ordinærpakker som returneres blir ikke kreditert.
Reklamasjoner
Vi har svært høy kvalitetssikring på våre produkter. Skulle det likevel være mangler, må det meldes fra til kundeservice (se under for kontaktinformasjon). Reklamasjonsretten er begrenset til varens holdbarhetsdato som angitt på emballasjen forutsatt at riktig lagring er fulgt og maksimalt to måneder fra forholdet det reklameres på ble oppdaget. Ved godkjent reklamasjon dekker Biovita AS portoen, og tilbakebetaling skal skje innen 14 dager.
Angrerett
Angrerett har du på første pakken i abonnementet. Angreretten gjelder i 14 dager fra mottatt pakke, og forutsetter at forsendelsen leveres intakt i original emballasje. Kosttilskudd er ikke omfattet av angreretten. Derfor gjelder kun angrerett ved ubrutt forsegling. Kunden må selv dekke porto, og sendes fra nærmeste postkontor til returadresse (oppgitt på tilsendt faktura). Link til angrerettskjema finner kunden i ordrebekreftelsen, som blir sendt per e-post, etter kjøp er foretatt.
Kundens hevingsrett
Heving ved forsinkelse forutsetter etter en endring i forbrukerkjøpsloven § 23 i 2014 at kunde fastsetter en rimelig tilleggsfrist, og det er først når denne oversittes at hevingsrett oppstår. Unntak fra dette gjelder der:
Hvis unntakene kommer til anvendelse kan kunde heve umiddelbart når det viser seg at varen er forsinket.
TIlbakebetaling
Tilbakebetaling av kjøpesummen og frakten til kunden skal skje innen 14 dager fra melding om angring er mottatt, forutsatt at varen er sendt tilbake og kunden kan dokumentere dette. Om foretaket ikke har mottatt varen, kan man vente med tilbakebetaling til varen er mottatt for å kontrollere verdireduksjonen. Om ikke annet er avtalt, skal man bruke samme betalingsmåte til tilbakebetaling som kjøpet ble gjort med. Foretaket kan ikke kreve gebyr for tilbakebetalingen. Kunden skal betale returfrakt, forutsatt at dette er opplyst i betalingsbetingelsene. Har kunden bedt om ekspressfrakt på leveringen, skal mellomlegget betales av kunden.
Kundeservice:
E-post: [email protected]
Besvares innen 48 timer
Kundetelefon 577 21 555 (man - fre 09:00 16:00)
Etter bestilling vil du kunne motta nyheter og tilbud fra Biovita AS og våre partnere. Vi gir ikke din informasjon videre til noen tredjepart.
Vi ønsker deg en riktig god dag!
Biovita AS er en norskt selskap med god erfaring og kompentanse av hjemlevering av norske produkter til private brukere. Vi yter vårt beste for at du skal sitte igjen med et god opplevelse av oss som selskap og produkt. Vi har tett samarbeid med Nordens mest anerkjente bioteknologiske selskap, Pharmatech, der alle våre produkter produseres. Ta kontakt med oss for en hyggelig prat!